Wednesday, May 6, 2009

bajet gagah la purmiow

ish kucing kt umah ni,dok berlariii jek...pantang bkk pintu..seb baik Man Utd FC mng smlm! good for them (i mean the cat a.k.a Purmiow@Zack@Budak Kecik@si Bodoh)..

sambil tulis2 ni dgr lagu ok jgk,xdela rase kekosongan idea...tapi ssh nk gubal idea baru sb telinga dok layan lagu n tulis ni pun cm xfikir..same cm aku bile sedang berckp,mmg xfikir ape..org tue2 kate, quote 'terlajak perahu boleh diundur,terlajak kata..buruk padahnya'..hahaha..awal2 lagi org lame kite dh bagi warning pasal ni n suro aku fikir dlu sblm ckp..masalahnye kan atok,sy xleh la fikir sblm ckp sgt..slalunyer,mesti cm main ckp je..kite ckp bhs melayu skang laju gile..bhs moden la katekan..makin laju,makin trendy..metrosexual seyh ikut trend...tapi xpe,ryan seacrest tetap stylo..haha..

eh,ade gula2 la kt atas meja ni...amek SIKIT kt Green Papaya smlm..nk mkn la..mesti sedap cm gula2 smlm..ok,aku rase phrase tadi tu cm poyo n membosankan...tapi xpe,aku xkn delete sb nnt entry ni nmpk sikit..ish,lagu 'You Are Not Alone' niii, potong betul laaa..tapi nape ckp potong sedangkan aku seniri yg dload lagu ni..haish,komplikasi dlm diri adalah biasa dlm hidup kami..kami? pehal aku ckp diri aku kami?..adekah aku sekeping kertas (sbb kami ialah kertas dlm bhs Jepun) atau adekah aku...dwipersonaliti? tak kot..uncool okay?..

MUFC dah mng smlm, so arini lehla tgk other match dgn relaxnya..harap2 Barca gi final..boring siot all-English final skali lagi..tahu dahla kan sape mng..xkirela MUFC mng ke x,aku nk Barca kt final,biar berbaloi nerve aku pecah..haha..

No comments:

Post a Comment